Καταχωρίστε τώρα την αγγελία ή την προσφορά σας δωρεάν στο email: blogekypseli@gmail.com

Αναλυτικά όλα τα πλεονεκτήματα που έχει η διαφήμιση στο Internet

  • Με την εξέλιξη της τεχνολογίας και την εμφάνιση του γρήγορου ίντερνετ τα τελευταία χρόνια, έχει αυξηθεί δραματικά η χρήση του Διαδικτύου και στην Ελλάδα. Οι αυξήσεις της χρήσης του Ίντερνετ από Έλληνες αγγίζουν το 75% (σε σύγκριση με το 2004). Από έρευνα της ΕΣΥΕ προκύπτει ότι τέσσερις στους δέκα Έλληνες χρησιμοποιούν πλέον ηλεκτρονικό υπολογιστή, ενώ ένας στους τρεις έχει ίντερνετ.
  • Η διαφήμιση σας θα είναι οποιαδήποτε χρονική στιγμή προσβάσιμη από οποιοδήποτε σημείο του κόσμο. Θα απολαμβάνετε διαρκή προβολή 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα, 365 μέρες τον χρόνο σε σχέση με ένα περιοδικό που προβάλλεται μια φορά τον μηνά η μια φορά την εβδομάδα.
  • Αυξάνει τη διάδοση του εμπορικού ονόματος (brand awareness).
  • Παροτρύνει τους πελάτες να αγοράζουν περισσότερα προϊόντα σε κάθε  συναλλαγή.
  • Βελτιώνει την εικόνα της επιχείρησης στο κοινό.
  • Αυξάνει τις επαναλαμβανόμενες αγορές.
  • Κατακτά την εμπιστοσύνη του κοινού στη διαφημιζόμενη επιχείρηση καθώς αυξάνει το βαθμό "εμπλοκής" του κοινού με το προβαλλόμενο προϊόν.
  • Παρέχει πλούσια online πληροφόρηση για το προβαλλόμενο προϊόν.
  • Το κόστος της διαφήμισης μέσω ίντερνετ είναι πολύ ποιο χαμηλότερο σε σχέση με άλλα μέσα.
  • Δυνατότητα προβολής με διαδραστικό περιεχόμενο.
  • Εντοπίζει τα ενδιαφέροντα και τις τάσεις των καταναλωτών.
  • Μέσω της διαφήμισης στο Internet, επεκτείνετε το αγοραστικό σας κοινό σε απομακρυσμένες αγορές και εισχωρείτε σε νέες αγορές κερδίζοντας νέους πελάτες. 
  • Οι ηλικίες 18-38 είναι χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο το διαδίκτυο ως μέσο για αγορά προϊόντων ενώ τα επόμενα έτη το ίντερνετ αναμένεται να έχει διείσδυση στη νέα γενιά κατά 95% και πλέον.  
  • Παρέχει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, σε αντίθεση με τα παραδοσιακά διαφημιστικά μέσα (έντυπο, τηλεόραση, ραδιόφωνο), όπως η δυνατότητα ανανέωσης των πληροφοριών, η δυνατότητα αναζήτησης και εύρεσης, καθώς και οι δυνατότητες διαλογικότητας (ευελιξία χρόνου, επανάληψη διαφήμισης, κλικ σε σημεία ενδιαφέροντος κ.α).
  • Η διαφήμιση σας έχει μετρήσιμα αποτελέσματα (πόσοι είδαν τη διαφήμισή σας, από πού κλπ).